Witamy na platformie online

Najczęściej zadawane pytania – zakładanie konta przewoźnika na platformie Vectio


Należy poprosić spedytora o ponowne wygenerowanie linku. Możliwe, że Państwa skrzynka mailowa traktuje maile automatycznie wysyłane z naszego serwisu jako SPAM, proszę sprawdzić folder z wiadomościami śmieciami. Jeśli jednak w SPAMie nie znajdują Państwo wiadomości, proszę poprosić spedytora, aby wysłał Państwu link ze swojej skrzynki mailowej, gdy zaprasza Państwa firmę do współpracy z systemu to umieszczany jest w kopii wiadomości.

Proszę skontaktować się z pracownikiem CEVA Logistics (spedytorem), do naszego działu IT zostanie zgłoszona potrzeba zmiany adresu mailowego na Państwa koncie. Po zmianie adresu mailowego możliwe będzie wygenerowanie hasła – opcja „zapomniałem hasła”

Zalecaną przeglądarką której należy używać do obsługi portalu jest Google Chrome, jeśli korzystają Państwo z innej przeglądarki, to proszę zainstalować Google Chrome – to powinno rozwiązać problem.

Proszę pamiętać, że przy wgraniu dokumentu należy podać termin ważności, jeśli dokument nie posiada terminu ważności (np. licencja) proszę podać odległy termin, w innym wypadku system nie pozwoli przejść do następnego etapu.

Proszę wgrać wszystkie wymagane dokumenty (system wymaga od Państwa 3 dokumentów), proszę też sprawdzić czy nie pominięto jakiegoś rodzaju dokumentu i czy przy każdym podano datę wymagalności oraz kliknięto „zapisz”.

Link aktywacyjny ważny jest 7 dni, zazwyczaj to jest powodem takiego błędu, proszę poprosić spedytora o ponowne wysłanie linku aktywacyjnego.

Proszę sprawdzić czy w informacjach o Państwa flocie samochodów nie wpisano jakichkolwiek znaków specjalnych. W pola te można wpisać tylko liczby całkowite bez przecinków i kropek.

Proszę zaznaczyć opcję "only bus" wówczas dokument nie będzie wymagany.

Wystarczy, że po zalogowaniu do aplikacji wejdą Państwo w „profil przewoźnika” i w odpowiednich polach zmienią dane.

O zmianie adresu siedziby mogą Państwo poinformować spedytora, proszę pamiętać jednak, że aktualizacja danych ( nazwa, adres) w e-portalu następuje około 10dnia m-ca, gdyż dane są zaciągane się automatycznie z REGON/VIES.

Wystarczy, że po zalogowaniu do aplikacji wejdą Państwo w „profil przewoźnika” i wgrają nowy dokument, podadzą datę wymagalności i zapiszą zmiany.